fredag 31. oktober 2008

"Thousand sweet kisses"

Det er en herlig sang ^^ I'll cover you. Fra Rent!!
Matte timene går til å høre på Rent musikk. Det er utrolig kjekt. Blir glad av å høre den musikken. Selv om det er en utrolig trist musikal, så er musikken herlig. Tiden må jo gå så musikk er det beste.

Hadde matte prøve i dag. Gikk som det gikk, men var nesten for sliten til å tenke klart. Er fremdeles veldig tett i pappen/toppen. Og hostete. Går vel kanskje litt bedre. Blir interessant og se hvordan det går etter speider turen. Kommer sikkert til å bli verre. Men shit i. Speider tur blir sikkert kjekt. E ikke så mange timer til vi drar. Må pakke da... D e vel d største problemet :-P Få tid til alt.

Burde egentlig gjort en haug me andre ting denne helgen, men siden jeg er leder så bør jeg være med. i tillegg har jeg drevet og overtale alle andre til å bli med. Så jeg må nesten være me :-P Tror det blir veldig hyggelig som alltid da! Til tross for forskjølelsen min. I'll make it!

524600 minutes! Seasons of love. Enda en herlig sang. Rent musikken e den beste musikken å høre på i matte timene :-P Heldag me matte e kjedelig. Sitte å gjøre haugevis me oppgaver. Obs nå e frimunttet er over. Så kan ikke skrive mer på min fantastiske blogg dessverre...

:D:D

Ingen kommentarer: