torsdag 30. oktober 2008

HAPPY!!

Klarer ikke å gå til sengs før jeg har sagt dette. Håper han synes det er greit :-P Alle som leser her vet det tross alt. Har ikke vært i det beste humøret i det siste, fordi jeg har vært syk. Skikkelig syk. Vond hals, hostete, snufsen og tett i pappen og litt feber. Men så skjedde det en av de mest utroligste ting som har skjedd i livet mitt på lenge :D:D.

Det har bygget seg opp de siste ukene, men det var først i dag det smalt til. Jeg er utrolig glad men har ikke energien til å hoppe opp og ned av glede. Har en utrolig god følelse inni meg. Som ikke kommer til å forsvinne på en stund. Jeg snakekr om en fyr en altså, det forstår sikkert alle. Han er en utrolig fyr som jeg har blitt forelsket i. Så i dag ble det offisielt.

MIKAEL og JEG er sammen!!! :D:D

Kan nesten ikke bli mer glad. Det er fantastisk. Og det må synke litt inn at jeg er så heldig å ha funnet en ny type som e en kjernekar!!!

Ellers har dagen vært som resten av uken... trist. Pga forskjølelsen. Men en ting skjedde i dag, fikk meg noen dagers jobb i Desember. det var jo kjekt. Og ikke så altfor dårlig betalt heller. Trenger jo penger. :D:D

*blinkermedøynene* tror jeg må gå å legge meg, selv om det blir vanskelig.

<3

Ingen kommentarer: