torsdag 23. oktober 2008

Selvstudium

Selvstudium i begge fagene jeg har i dag :D:D Det er herlig, ingen skole bare daffe hjemme. Eller, jeg må jo gjøre noe lekser i fransk da. Men det går greit nok det. Egentlig veldig glad for at jeg er hjemme, været ute er helt forferdelig. Kan nyte dagen med å sitte å se ut på det. Må ut av huset om noen timer da. Skal til Tone og synge. Håper været blir litt lettere til da. HAdde vært kjekt, eller så blir jeg våt og må godta det.

Denne uken har mange av mine timer gått til selvstudium, det er ganske kjekt egentlig :D:D At alle lærerne bestemte seg for å være borte denne uken :-P Har vært litt på skolen, men ikke mange timene. Dette må være en av de beste skoleukene. Slutter med en fagdag i historie, men det er greit nok det og. Skal bare skrive om hvor familien min kom fra og om de gjorde noe speiselt. Skal ta med boken farfaren min skrev, da har jeg ihvertfall en del informasjon. hvorfor kunne ikke været sett sånn ut(som på bilde).

Blablabla... dette var jo ikke noe gøyt å skrive om. Sitter i pysjen fremdeles. Har på meg varme labber, en god genser og pysjamas. Kan det bli bedre? Venter på at noen paier skal bli ferdige, så jeg får meg noe frokost/lunsj. Sitte i behagelige klær på en dag som dette hjelper mye. Det blåser noe kolossalt ute, og regne pisker på ruten. Da er det godt å vite at jeg kan sitte inne og holde meg varm, og ikke gå ut i det. I hvert fall ikke ennå. Det skjer sjeldent i bergen, vi får sjeldent sett høsten i solskinn. Få sett alle de vakre fargene. :-( Men været har sin sjarm, selv om ikke alle blir i like gått humør av det. Jeg blir litt nedfor til tider når jeg ser været. I hvertfall hvis jeg må ut. :-P

Ingen kommentarer: