lørdag 18. oktober 2008

Hoppsan og heisann

Den var litt skjønn. Har ikke brukt heele dagen til å lese gjennom engrish sitater. Bare litt av den. *engel* Neida har faktisk ikke brukt mer enn noen minutter. Dagen har gått til leker og lesing til teoriprøven. Ellers har det vært stort sett å se på det stygge været og fryse. Det er iskaldt hjemme. Gjemmer meg inn i alt mulig. Egenlitg ganske deilig å krype inn i varme klær og se på været. JEg repeterer meg selv hele tiden, gjør jeg ikke?

Vors i dag hos Mette, blir kjekt :D:D Atten åringen gleder seg antar jeg. Blir kos.

Kjøring er gøy.
Går fort.
Litt skummelt.
Skremmende når folk kjører veldig fort.
Gleder meg til å få lappen.
Ikke så lenge til.
Litt under to måneder.
Hvis jeg ikke stryker.
Håper ikke det.
Øver mye med foreldrene mine.

Gjorde det i dag faktisk. To ganger, og imorgen skal jeg også. Så mye kjøring. Teoriboken i kjøring er lest gjennom nesten to ganger, og skal bli lest en gang til imorgen. Så er jeg klar for den store prøven på mandag. Gruer meg, håper det går bra. Det er så utrolig mange som stryker...

Ingen kommentarer: