onsdag 8. oktober 2008

Lenge,lenge siden

No har jeg ikke blogget på en liten evighet, og burde ikke det no heller. Fordi jeg burde sove. Sove søtt i sengen min. Har historie prøve i morgen og kjøretime, så bør være utvilt. Men jeg klarte ikke gå å legge meg før jeg hadde skrevet en blogg. Det var på tide.

Sist gang jeg skrev skrev jeg om Solle og overnattingen, no ska jeg begynne med dagen etter da var det Toga party hjemme hos Camilla, vi var få og vi feiret hennes 18årsdag. Det var kjempe kos, og ble veldig hyggelig. Dagen etter kom Regine. Det var uuuutrolig kjekt. Vi hadde det gøyt med sing star første dagen, og sang i mange timer. Ellie, Regine og meg. Vi var flink, sant Regine? Vi tok det med stormskritt.
Kjøretime dagen etter gikk vel greit, og igjen en hyggelig kveld med Regine, og vi så Camp Rock... Lørdag var Mikael der, komt tilbake fra London. HAdde med Sweeney Todd til meg :D:D Veldig pratsom lørdag. Søndag var det konsert om kvelden og husren gjøring i løpet av dagen. Konserten gikk bra, og i følge Tone hadde visst mange lurt på hvem jeg var... og ønsket å høre mer av meg... Blir flau av sånt :blush: Det var oppdateringer av siste uke. Minus dagen idag, men den kommer jeg mer tilbake til.

I løpet av høstferien, mistet en medelev, Susann, livet i kampen mot blodforgiftning. Kjente henne ikke personlig, men visste godt hvem hun var, og kjenner mange som var gode venner med henne. At en sprudlende person som henne, ikke får lov til å leve mer er utrolig trist. Kom som et sjokk på alle... :-/ Minnestund idag... Ja... Det var tungt, det sank inn, men virket uvirkelig. Dyster stemmning på skolen resten av dagen. Minnestunden var utrolig flott, den visste godt hvem hun var.

Minnestunden gjorde dagen idag trist, men man må komme seg videre. Og prøve å leve livet fullt ut, man vet jo aldri når det vil ende... Så etter skolen var det sangtime. Sang mange forskjellige sanger, og til slutt fikk jeg forespørsel om jeg hadde lyst til å begynne i Glissando. Jeg sa kanskje, og Tone sa det bare var kanskje de trengte en alt. Ingrid Bjørnov var programmet etterpå sammen med familien. Det var utrolig morsomt og kjekt. Mye gode humor innemellom, og hun er syykt godt musiker.

Fikk en telefon mens jeg var der, og den var fra Tone. Hun ønsket meg i Glissando fram til jul. Så nå er jeg alten i det koret.. Så to kor, sangtimer, speider, skole og venner og begynner med jobb om noen uker. Altfor travel..... Men liker livet mitt allikevel :D:D Blir skummelt men kjekt å begynne i Glissando, en utfordring.

Dette skulle egentlig ikke bli en lang blogg, og en dag til dag blogg. Men nå har jeg skrevet det så no kan jeg begynne med de utbetydelige bloggene mine igjen. Bilder fra høstferien kommer ut siden, når jeg har fått lastet de over. Blablablaing om uinterssante ting, men noen må jo skrive den uinteressante delen.



Mine tanker går til Susann's venner og familier i tiden framover ^^

Ingen kommentarer: