onsdag 15. oktober 2008

As commanded

Unnskyld, Mette. Nå skjuler jeg bloggen om din bursdag. Jeg burde ja skrevet dette først.

Kjørelæreren min, Reidar og jeg begynte å snakke om blogger før idag, og kom innpå at jeg burde oppdatere etterhvert som jeg kjører. Han har planer om å lese på denne siden. Så bør skrive om det.
I dag var en ganske spesiell dag. Jeg fikk min første store vikeplikts utfordring. Har hatt mange små før, men idag var den første store. Vi snakket mye om det. Det var birkeveien eller noe sånt, ved siden av Langhaugen det hele skjedde. Jeg stoppe elegant og bilen kjørte forbi. Alt gikk bra, ikke en eneste skramme.

En annen ting som er viktig når jeg kjører, er å virre med hodet. Hva skal det bety? Jo, det betyr at jeg skal se til alle kanter og sjekke om det kommer noen. Noe jeg må bli flinkere til. Snart har jeg ikke kjørelærer lenger til å være mine øyne, da må jeg se alt selv. Det er ikke så lett som det virker som. Det skjer noe hele tiden. Det går forsovet greit. Men jeg må øve på å virre med hodet :-P

Det var oppdatering på min kjøretime, alt går bra og ingen store ulykker har skjedd. "Farer" gjennom trafikken :D:D :-P

Ingen kommentarer: