mandag 13. oktober 2008

Idag er det bloggenes dag

Jeg har skrevet mange blogger i dag.
Ihvert fall tre.
På en rar måte.
Følte for å være utenom det vanlige.
Opplett og mildt ute
Sitter og stirrer inn på min fargerike collage
Har ingenting å gjøre på
Eller...
Lekser
Men det er kjedelig
Så sitter å skriver en merkelig blogg
Gråværet skal fortsette
Kanskje skal jeg lese til teoriprøven til kjøring
Skal ta den neste uke
Gleder meg til å bli ferdig med det
Føler meg litt flink
Har jobbet mye med kjøringen
Blir ferdig til bursdagen min *hoppe opp og ned*
Det var gøy å skrive en rar blogg, men nå skal jeg gå tilbake igjen til vanlige oppsett. Det ble nesten et dikt :D:D Litt morsomt. Men ingen rim eller mening, bare masse ord og tull. Men sånt liker jeg. Skulle ønske jeg var litt mer kreativ. Det blir liksom bare til at det blir lange kjedelige blogger om ingenting eller om alt jeg har gjort... Hvem har lyst til å lese om det egentlig?
Føleleser er ikke med annet en glad, sur eller lei meg. Men ingenting personlig.
Regndråpene faller
Tungt
Lett
Og treffer bakkene
Med et smell?
Vinden uler
Havet bruser
Parpalyer fyker
Alle søker ly
Vil vekk?
Himmelen mørkner
Blir gråere
og gråere
Mange regndråper faller
Storm?
Et kreativt dikt, basert på været. No stopper vi denne bloggen før den blir for lang.

Ingen kommentarer: