mandag 13. oktober 2008

ingen årsak

Ingen årsak
OK
Aaaammh...
Det er greit
Hmm...

Det er vel så og si ordbruken til min matte lærer.

Han kan regne de sykeste stykker, men er ikke så ekstremt god i Norsk
Han er amerikansk.
Babler hele tiden.
Greit nok det, ingen følger med når han gjør det.
Han bare snakker.

Jeg har fritidsproblemer.
Skriver blogger om min mattelærer som går fram og tilbake bak meg.
Det er friminutt no, og jeg skal ha rett til å skrive det jeg måtte ønske.
Kjedelig dag.
Teorikurs om en time.
Tre timer etter det.
Lære masse
Så hjem og gjøre ingenting. Lese kanskje? Jobbe med særemne hele uken, ingen skikkelige skoledager. Fri på onsdag og halve tirsdag. Torsdag ska jeg møte et kvarter på skolen eller noe. Herlig uke? SKriving på fredag - norsk. Kjedelig, men det funker.

Bable humør idag, ingenting med mening. Blogg er vel det som er mening med det?

Svaret på alt er 42, så da er det en mening. Einar sitter ved siden av meg og sukker. Og smiler bredt :D:D Skjønningen min ^^^E så glad i han!!! (ikke bli misunnelig no folk :-P )

Ingen kommentarer: