fredag 17. oktober 2008

Koselig

Har hatt en veldig koselig dag. Startet ikke så altfor koselig. Måtte på skolen for å skrive en stil. Tre sider ble det. Et kåseri om hva som er pent og ikke pent, god smak eller dårlig smak. Det ble utrolig dårlig. Men shit au det er bare en stil. Gikk ganske fort å skrive det egentlig.


Satt og hørte på ST musikk, det var kjekt. Fikk en god følelse i magen og Flash back til "Johnny, Johnny" når jeg hørte første sangen fra ST. ^^ SAvner det. Savner å bare være oss fire. Ikke noe mer. Det var veldig kjekt. MEn har det veldig, veldig kjekt no og selvfølgelig!! Kunne ikke ha ønsket mer ^^


Lunsjspising idag med Mikael. Kjempe kos og kjekt!! Vi gikk på Zupperia og spiste salat. Ganske god. Vil gjøre det igjen. :D:D Vi satt og snakket om alt mulig. Kom inn på at begge brygger på en forskjølelse... Det er kjipt. Men jeg gjør alltid det, så slipper ikke unna. JAja, nok om det. Etter på var vi sosiale med Grete, Torry og Mette. Grete kjøpte masse klær. De var veldig stilige. Slit an, Grete!! Var kjekt å sosse seg med dem. Var ikke altfor lenge, men en liten time. Så var det hjem og lage pannekaker. Nå sitter jeg med nesen begravet i teoriboken i kjøring, eller inne mellom gjør jeg det. Prøven nærmer seg. Og jeg må øve mye mer for å klare det :S:S SKAL KLARE DET!!!


Regnet er akkurat sluttet etter en ganske kraftig byge. Været skal bare bli verre og verre. Tyngre og tyngre regn. Da er det en god unnskyldning å holde seg inne. Krype ned under ett pledd, ha på ullsokker, varm kopp te og en bok. Selvom det er lekse bok, så er det koselig allikvel. Sitte å høre på regne sildre ned utenfor. Elsker det! Det er det aller beste med høsten. Ellers er det trist og våt og kaldt. Fargene på klare dager er helt ubeskrivelige. Må komme meg ut å ta bilder av det en dag det er klart, før bladene faller av. Sikkert lenge til :-/

Ingen kommentarer: