tirsdag 21. oktober 2008

Storm blogg

Pakket godt inn i dynen. Dataen på fanget, og snakker med gode venner. Utenfor banker regnet og vinden på ruten. Kan jeg ha det bedre?
Liker sånne kvelder, uten bekymringer. Men jeg har allikevel en... Må skrive en fransk stil til torsdag, og det visste ikke jeg før nå. jeg som ikke har noe tid.... Får kanskje begynne på den no? Eller vente til etter møte imorgen kveld, blir kanskje litt knapt. Det er ikke en norsk stil, men en fransk stil. Og nei, jeg angrer ikke på at jeg valgt fransk frivillig i år. Får et stort utbytte av det. :D
Kor og sang, kort skole dag og drepe ihjel tid sammen med Mikael. En utrolig deilig dag ^^ og veldig koselig. I hvertfall møte med Mikael. En av de beste tingene jeg kan gjøre gjennom dagen. Egentlig ikke noe annet spesielt som har skjedd i dag. En ganske allminnelig dag ellers.
Hva mer kan jeg skrive om?? Er helt blank, vet ikke hvorfor jeg begynte på bloggen en gang. Trodde jeg hadde en god idé hva å skrive om. Hmm.. Været i dag har vært ganske varierende. I det ene øyeblikket nesten sol, det neste hagl og regn. og att på til noen torden byger innemellom. Når du går ut av døren kan det være opplett og fint, to sekunder senere høljer det ned, og så plutselig opplett igjen. Utrolig merkelig vær. Man kan liksom ikke være forberedt på det. Det bare kommer, og så reagerer man først da...

Ingen kommentarer: