torsdag 16. oktober 2008

Heihå!

Herlig dag. Et kvarter på skolen.
That's it!! Veiledningstime til fordypningsemne. Så d var jo forsovet herlig.
Er kommet godt i gang, og klarer nok helt fint å bli ferdig itide.
Annet jeg har gjort idag??
Studert regnet, i mange timer. Det har vært byge på byge i hele dagen. Noen store byger og noen små. En eller to haggel byger og. Deilig å tenke på at jeg slipper å gå ut i det været. Bare sitte inne å studere det.

Var livredd i går når jeg ringte på døren til Tone. Første øvelse med Glissando. Men det gikk bra, forsovet. Jeg synger min stemme alene. Mens de åtte andre har hver sin annen stemme. Så mange stemmer, men veldig kjekt. Var en hyggelig gjeng. Er definitivt den yngste, men det gjør ingenting. Alle tar godt vare på meg^^. Litt morsomt at med en gang jeg begynner i Glissando begynner vi å øve på en konsert vi skal ha sammen med Ragazzi, det vil si at jeg må lære meg begge reportiarene. Klager ikke.

Mette hadde besøk på byn igår, jeg kom ikke før nesten alle skulle gå hjem. Men det var kjekt å se dem og si hei, og seffern gi gavene mine til Mette!!! Hun ble glad, og det gjorde meg enda gladere.

Er i veldig godt humør idag, egentlig. Vet ikke helt hvorfor. Skal ikke klage. Har fått gjort en del leksearbeid, så nå gjenstår det bare å lese til teorien til kjøringen. Skal ha prøven på mandag. Blir spennende å se om jeg består.

Ingen kommentarer: