tirsdag 14. oktober 2008

Enda en

Meg igjen :DD: Mange blogger denne uken, men det er gøy. Det betyr at jeg har fritidsproblemer :-P !! Bursdagsgaven til Mette er klar og skal leveres imorgen. Men hun må vente til ganske sent. For jeg kommer ikke før sent. Håper hun klarer det, eller hun må det. Hun har egentlig ikke noe valg.

Kjørte med pappa idag, det var kjekt. I nesten en time. Det gikk bra, bortsett fra noen bråstopp mitt i trafikken og klønete bakkestarter. Kjekt å kjøre, gleder meg til å ta lappen :D:D Bli ferdig med det, og kjøre folk rundt... eller det skulle jeg kanskje ikke ha sagt, men kommer allikevel til å gjøre det. Så snill som jeg er *glis*.

Hva annet ufornuftig/fornuftig kan jeg skrive om? Jeg liker å skrive, men vet sjelden hva det skal være. Blir masse babbel. No skulle jeg egentlig skrive resymé av en av bøkene til særemnet. Skal klare å bli ferdig med det innen jeg legger meg. Har fri imorgen, men da er det kjøring og etterpå teori og kor og så mette. Mye å gjøre. Heldigvis en god del fritimer midt på dagen til å gjøre hva jeg vil, eller det vil si lese en bok til særemnet. Skal klare å bli ferdig med det denne uken. To bøker igjen, og skrive resymé. Så er det bare å tenke ut hvordan jeg skal skrive det og lese en gang til når januar kommer så jeg er klar til skrive dagen.

Babble!!

Ingen kommentarer: