søndag 9. november 2008

Navnløs









Åpnet blogg siden, tenkte jeg skulle skrive noe, men det er helt tomt. Aner ikke hva jeg skal skrible ned.... Ble helt blank. Ingenting veldig interssant for andre å lese om som har skjedd. Eller Thomas, fra eloise, er i byn fram til imorgen kveld. Så Mikael, Mette, Jeanette og jeg møtte han og gikk på Peppes :D:D Det var utrolig kjekt. Og morsomt. Mye latter og tøys. Og alle var ganske trøtte så vi satt og døste til tider nesten :-P
Jeanette har Mette og jeg ikke sett på år og dag, så det var utrolig koselig at vi var med henne idag. Vi så på Mamma Mia. Utenom at Pierce Bronsman ikke kan synge, så var den morsom og bra. Musikken er så flott. Ikke alle like gode til å synge, men det gjorde ikke så mye for det meste. Ellers har det vært en kjempe kjekk dag, men super avslutning. Hyggelig avslutning. 'Er det noe mer å skrive om? Været blåser opp igjen.Det hamrer nesten på ruten. Det regner ikke mye.Men nok til at det pisker. Deilig lyd. Blir trøtt av det. Kan sitte å høre på det i timesvis.Hvis jeg ikke sovner da.

Ingen kommentarer: