tirsdag 11. november 2008

Bæbubæbu

akkurat i det jeg skal til å skrive en blogg, kjører en ambulanse forbi. Så tenkte at navnet kunne passe bra.
Grete, jeg skal nok klare det! Forløpig ligger du en dag foran meg, men glemmer du en dag eller jeg tifeldigvis har mye på hjerte en dag, så kommer jeg på lik linje med deg :D :-P Jeg har så sinnsykt med fritidsproblemer. Skriver alt for mye blogger. FRITIDSPROBLEMER...

En ting jeg kom på til nyttårsaften, selv om det er lenge til. INGEN SILETTHELER. det ødelegger gulvet vårt hjemme :-P Trengs ikke sko inne, hviss dere ikke ønsker. Pent kledd og alt det der .Dere skal få mail ;-)
Fransk time har gått unna, leser fransk avis og nyter livet. Står mye rart i avisene. Kjekt å lese. Annet enn bare litterære tekster. Snart friminutt og så religion... Kjedelig. Eller vet ikke, kan jo være ganske interssant. Til tider i hvert fall. Har en flink lærer.

Solen har forsvunnet bak de mange tunge mørke skyene. Temperaturen har sunket, er på vei til å bli kaldere. Håper snøen kommer snart og varer helt til jul. Så vi får en vit desmeber. Men det skjer aldri her. Ikke så lenge jeg lever i hvert fall. Og om det blir varmere, aldri. Jaja, vi får nyte når det først kommer noe.

Ingen kommentarer: