tirsdag 11. november 2008

:D

En god natt blogg fra sengen.
Liker før jeg skal slukke lyset. Rommet er fint og ryddet, og jeg ligger og ser ut i luften. Snakker litt med folk, og mye med enkelte. Men ellers sitter jeg å tenker over hvor flink jeg har vært idag :D:D.
Som Regine har jeg vært flink med skolearbeid idag. Ikke gjort annet på dataen enn å gjøre økonomi i to og en halv time etter koret. Ikke sett på tv. Var sosial i en time med Mikael, men that's it på hva jeg har fått være sosial idag på normalt hvis. Koret var selvfølgelig kjempe sosialt som alltid. Og skolen var jo forsåvidt det og. I fritimen terroriserte jeg mette. Fordi jeg hadde ikke noe å gjøre og hun satt og gjorde engelsk. Kjedelig...

Men skole har vært en stor del av agendaen idag. I tillegg har jeg øvd på sanger til Glissando. Konsert snart, vettu. Så da må jeg øve på det. Men syng du, Irina. Heter det. Fine sanger, men ikke alle er sånne jeg kan høre på for mange ganger.

KONSERTEN ER 30. november i GALLERI 3,14 klokkeslett kommer jeg tilbake til. KOM!!! Hadde vært kjekt.

I tillegg må jeg annonsere at OPERAKORET har KONSERT i JOHANNESKIRKEN nå på søndag 19.30. Billetter: 200 kr voksen, student 150kr!!! Flott musikk :D:D

Ikke mer å fortelle, for en gang skyld var det ikke bare tull i bloggen. :D:D

1 kommentar:

Neri sa...

Du bare måtte? XD