onsdag 5. november 2008

Høyt oppe!!

Jeg svever på syvende himmel for tiden. Kjempe kjekt!! :D:D Har verdens beste type som passer utrolig på meg. Gjør meg glad hele tiden, og har nesten ingen tunge øyeblikk. Bare å tenke på han ^^ <3

Dagene flyter bare forbi, det går veldig fort. Og alt går forsåvet veldig bra. Ingenting som går helt gale, utenom den hersens teori greien jeg hadde i går til kjøringen... hadde en får mye feil igjen. Mikael skal låne meg en bok, når han finner den, med spørsmål så skal jeg nok klare den. Med en del hjelp fra han :D:D ^^ >

I'm just so happy. Maths is easy as well, everything just floaths by. Nothing is hard to do right now. It's a wonderful feeling. Tror en del i gjengen vet hvordan det føles!!

Grete, nå må vi gå på jakt etter noen til Regine og Mette og. Vi må finne like flotte fyrer til dem, sant? Vi trenger jo alltids mer gutter i gjengen :-P Vi må være på utskikk hele tiden, og vurdere alle som vi møter. Men mette... hun e så kresen :-P Sier det selv. Hun klarer ikke å finne en alene. Vi må blande oss litt, sant? :D:D

Dette var en veldig happy blogg, første gang fra en matte time, hvor det ikke bare er tull og tøys eller deprimerende ord fra matte timen. Fordi det finnes lite av det i meg i disse dager. Og det er herlig! Alt går på skinner. Og alt ordner seg for meg. Men pga alt dette, begynner jeg å lure på om jeg skal utsette folkehøyskolen på Alta et år.. Jeg skal der uansett, må se det an hva som skjer framover. Det er flere ting som holder meg igjen. Både nært og fjernt. Så vi får se. Har til å tenke fram til februar. Vil ikke spørre folk hva de mener, for de aller fleste vil holde meg igjen her. Så tror jeg kommer til å ta bestemmelsen selv


<3


*happyhappydanserboogiedans*

Ingen kommentarer: