søndag 9. november 2008

Bladibla

tom for ord igjen...
Har lite og si fortiden. Er bare glad hele tiden. og skrive om at jeg er glad hele tiden er ikke så kjekt å lese. For det har ikke skjedd noe mer enn det folk vet. Men det er bra å være glad. Men får gjort lite av de viktige tingene da. Som lekser og husarbeid for eksempel. Dårlig på det denne helgen. men så har jeg tross alt jobbet, og vært på middagbesøk hos noen vi ikke har sett på lenge.

Historie boken ligger ved siden av meg, åpen på siden jeg skal skrive notater fra. Har jeg begynt? neh... Utsetter og utsetter må få gjort det før tirsdag. Men det skal jeg klare på en eller annen måte til slutt.

Mer og si? Nei, ikke egentlig. Kjedelig blogg. Ingenting skrevet har jeg. Bare tull og tøys. Snakker med noen morsomme nederlendere. Det er kjekt. Har ikke snakket me dem på lenge. Men det må jeg forandre for de er utrolig hyggelige å snakke me.

Bladibla... ingenting annet å rapportere. Enn glad du hadde det kjekt i Stavanger med julie, Regine. Savnet deg denne helgen ^^

Ingen kommentarer: