fredag 14. november 2008

Lykke til, Grete!!

LYKKE TIL, GRETE!!!
Håper eksamens forberedelesene for din del går bra. At du kommer deg gjennom. Lykke til igjen!! Slapp litt av og ikke bare les. Vet du har to stykker i løpet av denne måneden. det går sikkert bra. Keep on goin'!

Til noe annet. Var på en av de flotteste konsertene jeg noen gang har vært på. David Phelps i Johannes kirken. Han var sinnsykt god. Utrolig stemme, kjempe kraftig. Fikk frysninger når jeg hørte på. Greit nok at det er gospel sanger og kristne sanger, men det var nydelig .Kunne sittet i timesvis og hørt på han. Treffer både de lyseste og de mørkeste tonene. Var virkelig verdt å få med seg.
Har skaffet meg face på pirat engelsk. Det er ganske kult og interessant, står mye rart :-P Men det er kjekt å logge innpå og lese piratspråk. Mange forkortelser og sleng uttrykk. Tidi. Så om dere ønsker en enda lysere hverdag så anbefaler jeg at dere velger det språket. du begynner nesten å le hver gang du leser, fordi det er så tidi.
Akkurat no sitter jeg på skolen, har frimunitt. Og venter på at økonomi prøven snart skal begynne. Innleveringen gikk ikke noe bra, så kanskje prøven går samme vei... får håpe ikke det. Skal tenke positivt og si at jeg klarer det!! Ikke tenke på alt det vanskelige og harde i økonomi. Det er mye som er enkelt og. Heldigvis. Ellers hadde jeg vært helt på jordet.
Helgen er rett rundt hjørne!! har ikke helt fri denne helgen heller, jobb i dag me mette utover ettermiddagen, besøk av min kjære, men det er jeg bare veldig glad for :-P kirkevert og billettselger på søndag. Så en del planer. Og ikek snakk om alle leksene jeg må gjøre. Men alle tanker og hell må gå til Grete istedet. Jeg har det ikke så vanskelig så henne no. hun har snart eksamen O_o. Lykke til igjen, Grete!! (>^^)> You'll make it!!

1 kommentar:

henriette sa...

ikke anbefal det det er stressende, spessiellt siden det ikke gikk vekk igjen!! arrr