søndag 16. november 2008

En liten en

ikke noe lang blogg i dag, har ikke tid til det. Må gjøre lekser og lese til teoriprøven. Har kjøpt meg spørsmålsboken til kjøringen nå, så da kan det jo være at jeg klarer å bestå!! Bare å pugge og øve. Lekser derimot er det altfor mye av, og jeg har ikke tid... Og det er ikke underdrivelse heller. Jeg gjør så utrolig mye, trives med det, skal ikke klage pga av det. Og mange tror vel at mye av tiden går til Mikael.. Men det gjør den ikke :-/ To kor, speiding, jobb og lekser tar det meste av min tid.

Men jeg vil ikke klage, for da blir bare min dag trist og lei. Og jeg får ikke gjort noe. Skal være billettselger med Regine i kveld. Fordi Opera koret har konsert. Få det me dere! Det er nydelig musikk. Kl 1930 i Johanneskirken!!

Lekser kaller, så må vel gå å få gjort det.
Grete, bra at denne eksamen ikke er den verste du skal ha. Lykke til atter en gang (>^^)> Selvom den ikke er stor, så er det jo noe... ^^

Ingen kommentarer: