søndag 23. november 2008

Morgenstund er gull i mund

Jeg hadde tenkt til å skrive masse om jobb og servering og arbeid for Operaen og filmer jeg har sett. Men når jeg satt meg ned fikk jeg skrivesperre og aner ikke hva jeg skal skrive.. Skal skrive en stil i dag og, og med skrivesperre er jo det ikke så lett.
Jeg vet det!!


Jeg kan skrive om den blå krokodillen og den svevende fisken som endte sine dager i den rosa innsjø. Den er dedikert til Magga så hun skal føle seg litt bedre

Det var en gang en blå krokodille som gikk gjennom skogen på jakt etter mat. Plutselig så så han en fisk som svevde!!! Han mistet munn og mæle og stod bare å stirret. Fisken spurte: "hvorfor står du og glor? Og det ser ut som om det er noe galt me deg?" "Vel... ehm.. hvorfor henger du i luften? Og ja det er noe galt me meg, jeg er utrolig sulten. Jeg spiste en syngende frosk i sted og den sang så mye i meg at jeg fikk vondt i hodet, og jeg ble bare mer og mer sulten og, og, og...""Stakkars. Jeg henger her fordi den onde apen har valgt å ha meg som skogens svevende fiske orakel" "Skal jeg klippe deg ned med tennene mine?" " JA!!! Hadde vært supert. Trenger vann!"

Så gikk/hoppet de begge bortover. De levde lykkelige alle sine dager med alle sine krokoisker i den rosa innsjøen i den prikkete skogen.

Skulle ha postet denne for noen dager siden, men den ble lagret som draft.

1 kommentar:

Kjøkken Magga sa...

men men men... hva skjedde med den som hadde for mange prikker!? jeg savner virkelig en del av historien her altså :P

Men takk uansett =) du gjør meg glad :D