onsdag 28. januar 2009

Oslo here I come

Reiser imorgen mellom klokken åtte og ni om morgenen sammen med Miffe. Tidlig, men da slipper vi å komme så altfor sent fram til Oslo. Og hvis vi må stå i kolonne så har vi god margin å rekke fram der samme dag. Oslo blir kjekt, være med Miffe enda kjekkere, bare oss to en hel helg uten foreldre rundt oss. Vi kommer til å ha slektninger, men det er ikke det samme som våre foreldre. Blir deilig!

4 dager med mye gøy og moro. Party all day long... nei, det er ikke helt sånn det skal være. Vi skal møte folk og Miffe skal snakke jobb, og så skal vi på kafe besøk og middags spising bare oss to og sånn. Så det blir kjekkere enn kjekkest.

Timene fram til i kveld (skal til Miffe da) går tregt. Vet ikke om jeg klarer å holde ut stort mer... Skal vel klare det for vår del :-) har to timers skriveøkt og så halv times økonomi for så å rekke en sangtime hos Tone. Etter det er det å få klippet håret en del kortere. Gleder meg til å se resultatet. er ganske spent.

Det var det for denne gang. Matteprøven gikk sånn midt i mellom og ellers er alt veldig bra med meg. Jeg tror ikke jeg har noe mer å adde. Annet enn

ha det kjekt til helgen, Solveig og Grete. Feir stort å ha det kjekt.

Grete gratulerer på forskudd!!! :D:D Håpre du får en fin 19 års dag!!!

Ingen kommentarer: