mandag 12. januar 2009

Nyåret har startet

We're back on track!

Einy og Sanne melder inn fra K34. Robert er i full gang igjen og forklare oss en rar graf. En uke siden skolen startet. Gått tregt, eller egentlig ikke for min del. Skadet foten og derfor hjemme fra skolen halvannen dag og så dopet ned resten av dagene :-P
Dataen min har krasjet så den er levert til reperasjon. Så ikke så mye data på meg på en stund. PÅ skolen kan jeg sjekke ting og tang og Miffe sin mac er til stor hjelp!! :D:D Tusen takk!

Matten er like kjedelig som alltid, men har ikke noe imot og gjøre oppgaver. bare sitte å høre på han bable... det er noe herk, men vi overlever. Sant, Einy?
Om fem måneder er vi ferdig med det for godt!! Kanskje under det faktisk.

"hvis vi går fra 0 til 6 så.... "
"slå opp på side 144 - 145"

Og svare litt, og så bare late som om jeg er til stede.

Helgen var super jenter!! Det var utrolig kjekt med reunion. Sang og bildetagning og filmseeing og masse snop spising og litt spill spilling til langt på natt. Ett år siden vi møtte mr. Depp på Sweeney Todd premieren!! Uvirkelig, fremdeles.
Det var veldig gøy i helgen. "MY BABY WO-HOO, HE'S SUCH A CRY BABY!!!!"
Dere er de supreste!

Må nesten følge med igjen... Bare en time igjen. Så venter Miffe på meg, og vi kan ha det kjekt og kose oss med middag hos han. Og jeg gjør lekser mens han jobber. Funker bra det!

Elsker deg, vennen <3 du er det beste som har hendt meg!

Ingen kommentarer: