søndag 21. desember 2008

Cape Verde og jul

Har ikke kommet så langt som til Cape Verde helt ennå. Forløpig er jeg strandet på pcen til min onkel og tante og venter på at besøk av min kjære kusine og fetter skal komme. Julemiddag før vi reiser imorgen tidlig til Cape Verde.
Ingen snø og ikke noe kalt, bare trist regn vær er det her. Men det er koselig å hilse på oslo folket. Savner selvfølgelig Bergen og alle de som er der, men må innrømme å komme bort fra mine daglige gjøre mål har vært litt deilig. Koble ut. Bare åtte dager til jeg kommer hjem igjen :D:D

Masse bilder skal bli tatt, i hvert fall nå som jeg ha kjøpt meg en ny linse som kan ta utrolig gode bilder imørket i forhold til min gamle linse. Har begge me. Så bildene blir enda bedre og klarere enn før. Yey!! Bildene kommer sikkert ikke utpå før en gang i mars, siden min time plan alltid er full. Men dere får sett de en gang, lover.

Julen er rett rundt hjørne. Tre dager til eller to og en kveld. Så det er kjekt. Julegaver som skal åpnes og stemningen sammen med familien. Selv om jeg ikke får en kald jul i Norge så får jeg sikkert litt julestemmnig håper det. Hadde vært kjekt. For å feire jul er utrolig hyggelig og koselig.

Savner dere alle, spesielt deg Mikael <3

Ingen kommentarer: