fredag 5. desember 2008

5.des og Miss Handlet


Femte luke e åpnet i begge kalendrene. Alltid kjekt. Fikk sjokolade :D :D Og en dag nærmere jul har vi kommet. Og en dag nærmere min bursdag! No skal jeg begynne å mase om den :-P For nå er den rett rundt hjørne!!

Her har vi Miss Handlet og Ridder Reggis, etter en liten "party". Får unnskylde at det ikke er det beste bilde... E ikke noe flink på photoshop :-P Håper dere godtar det.

5 DAGER IGJEN TIL MIN BURSDAG
19 DAGER IGJEN TIL JUL
27 DAGER IGJEN TIL 2009




4 kommentarer:

Regine sa...

Jeg er jo ingen viking!

Kjøkken Magga sa...

Jeg fikk KRONE :D:D

haha.. og ja, jeg er miss handlet ;)

Susanne sa...

unnskyld regine. Du ble litt viking. Fant ikke en ridder hjelm til deg... du kan bli ridder viking Reggis?

Regine sa...

Jeg nekter å være ridder viking Reggis. Da forsvinner hele det kule med alliterasjon og slikt.