mandag 1. desember 2008

Julekalender?

Føler at jeg kanskej ikke bør begynne med dette her, siden det var Gretes og Regines idé. Men de får heller skyte meg for å gjøre det, for det er en utrolig god idé! Så en hyllest til dem ^^

"I dag er det 1.desember!!"
I dagens julekalender har dere alle fått en varm kopp med grønn-gul urtete. Den skal være godt for halsen og varme på denne kalde dag.

Og det er starten på nisseluegåing og pepperkakespising, kalenderåpning, adventstaketenning og julekake spising. Det er den koseligste tiden på året ^^. Gleder meg til jul! Det er bare 23 og 1/2 dag igjen til jul, 30 og 1/2 dag til nyttårsaften og 9 og 1/2 dag igjen til jeg fyller 18 år!! Det er ikke lenge noen av delene. Gleder meg til alt!

1.desember ble uten snø, men det er kaldt. Dagen er ikke noe spesiell, annet enn at jeg glemte nisseluen min hjemme.. Julenissen dukker snart fram, og da må vi sette fram julegrøten. Og putte mandel i. Julebaksten må gjøres klar og det må settes av en hel dag til julekake baking og peppekake baking. Hvem har tid? Jeg tror ikke jeg får til det. Men juleverksted blir det :D:D Lage julekort og figur. Julesang og. Ipoden har fått nye julesanger innpå, så det er det eneste som spilles no. Gleder meg til julaften. Blir varm for min del i år.

Det var min 1.desember kalender. Julekalenderen har noe annet å by imorgen. Nyt teen mens den er varm!

Ingen kommentarer: