lørdag 24. januar 2009

Igjen..

Har vært på besøk hos de hyggeligste menneskene jeg har møtt på lenge. Robert Juvik og Frank. De er utrolig søte og hyggelig og hadde en kjempe søt hund ved navn Balder. Mikael og jeg hadde tenkt å stikke innom i to - tre timer og endte med å være der litt over seks. Det er definitivt noe av det kjekkeste jeg har vært med på en stund. Blir dratt inn i showbiz verden. Robert Juvik er en opera sanger som ikke kan gjøre store oppdrag lenger, men synger litt på seminarer. 

Men i hvert fall. Robert, Mikael og jeg bestemmer oss for å gå på tur med Balder før vi dro hjem til Mikael. Vi gikk til kiwien på nordnes fra byn. Alt vel så langt, kommer på vei tilbake igjen til byn, klarer jeg selvfølgelig å tråkke over samme fot som jeg skadet for to og en halv uke siden. Robert hentet bilen og kjørte oss til Mikael. Så nå får jeg se hva som skjer. Om det blir bedre imorgen eller om jeg må stikke innom legevakten enda en gang. Var utrolig kjedelig å vente der så lenge.

Men jeg skal ikke bable mer om det ikke i starten av denne fantastiske dagen. Min beste venninne Solveig er nitten nå!! vent en liten halvtime så kommer en bursdagsblogg til deg med bilder. Er så utrolig glad i deg ^^

Ingen kommentarer: