onsdag 21. januar 2009

Regn og kaldt og godt humør

Ute er det skikkelig grisevær. Skyene har ikke klart å bestemme seg helt idag om det skal regne eller snø og vindene topper det hele. Det blir minus grader pga det, selv om det er pluss grader. Alt blir vått, ikke bare sånn litt men gjennomvått. Men det gjør ingenting, kom meg hjem litt før halv elleve og tok meg en varm dusj, har ikke timer før klokken to. Så varmen er nesten tilbake i kroppen og varm kakao toppet det hele!

Til tross for været så har jeg utrolig godt humør idag. Vet ikke hvorfor, men bare føler meg positiv. Ingenting å klage på alt er helt supert. Det at vi fikk fri i norsken og gjorde det enda bedre. Selv om jeg vet at jeg må jobbe med matte, for har prøve på fredag, og øve på en fransk framføring til imorgen. Men alt går bra, og alt er kjekt. :D:D Koret var hyggelig i går, og en barneopera kommer om noen måneder. Det gjør det bare enda bedre.

Begynner å forstå matten, selv om den er kjedelig. Så tror prøven skal gå bra. Ellers er det ikke mye å fortelle fra mitt liv. Har ikke skjedd noe spennede i det siste, har følt meg veldig skole effektiv. Jobbet i alle timene og fått unna det jeg skulle.

Uvant å sitte på datamaskinen i gangen, ingen datamaskin selv som jeg kan bruke og drasse med meg rundt i hele huset. Ikke ennå. Macen kommer i butikken om en eller to uker. Holder ut har nok av steder å sjekke mailen min og gjøre oppdateringer. Tror jeg kanskje skal koble til harddisken min til denne datamaskinen og få sett hva jeg har innpå der :S Vet ikke om jeg gidd da.

Trallalla

Ingen kommentarer: