fredag 23. januar 2009

Prøven er over

Nå er matte prøven endelig over. Eller for min del i hvert fall. Resten av klasse holder fremdeles på, sliter "ræva" av seg. Deilig å få sånt overstått. Tror det gikk så greit som det kunne. Gjorde i hvert fall det jeg kunne. Var ganske vanskelig synes jeg.

Fordelen er at vi slutter tidlig, og kan gå hjem og begynne helgen. Min helg skal tilbringes sammen med min elskede Miffe. Blir vel en del daffing for oss, men det er veldig koselig. Gjøre ingenting. Gå turer, se Seinfield og spise usunn mat!! Det er livet det. Men det har jo sine baksider, men det gjør ingenting i blant å ha sånne dager.

Skolearbeid må selvfølgelig ikke glemmes men får det unnagjort til slutt. Lekser kan være kjekt i blant, i hvert fall nå som jeg føler alt går bra, og er i ganske godt humør hele tiden. Og får gjort masse kjekt hele tiden. Var på dobbel date på peppes i går med Siv og "kjæresten" (ikke offiselt sammen). Kjempe kos, de var utrolig søte sammen og virket som trivdes veldig godt i hverandres selskap. ^^


Solen skinner snart igjen og våren kommer. Det betyr fuglekvitter om morgenen og mildere dager. Det blir veldig deilig. Fremdeles en måned til det kommer til å skje, men det går fort. Plutselig er det der, og plutselig er det sommer og jeg er ferdig på skolen. Og da kommer jeg ut i det "fri". Det blir kjekt, men kommer til å savne det litt. Møte folk på skolen, stresse med innleveringer, latter gjennom timene og hyggelige turer. Det er mye mer jeg kommer til å savne, men det er en god del jeg ikke kommer til å savne og :-P Begynne helt på nytt, og komme meg ut av de vanlige rutinene.


It's weekend folks, let's have fun!!


Min kjære beste venninne gjennom alle år Solveig, fyller nitten i morgen. Må lage en flashback blogg til henne imorgen. håper du får en flott bursdag og får det kjekt. Savner deg når jeg ikke får sett det. Håper jeg møter deg snart igjen ^^ Utrolig glad i deg!!
Se hvor glad du er. Bildet er tatt fra overraskelses besøket til Solveig i fjor på Fantoft. Vi har opplevd mye sammen i fjor og alle årene. Og håper dette året ikke vil bringe noe mindre. Du betyr utrolig mye for meg Solveig.
Ta vare på dine 19 år :-P Du vokser til jo! Vi blir alle voksene og sånn og sånn. Litt kjekt, men litt skummelt og, eller?
Tenk om noen år er vi begge midt oppi utdanning og kanskje familie er i tankene. Skremmende, men allikevel kjekt å tenke på.
Best friends forever <3<3

Ingen kommentarer: