mandag 2. februar 2009

OMG

Bree's mad! :D:D Eller rettere sagt fortivlet. Men det gjør ingenting. Matte får jo oss over på andre tanker, sant? Eller...

Babbel, babbel, babbel og atter babbel. En halv oppgave har blitt gjort da. Er vi ikke flinke?? Det er like kjedelig som alltid, men mye latter blir det allikevel. Bree er frustrert på at han ikke finner ut av hvordan tryllekunster blir utført :-P Jeg bare smiler lurt. *grin*

Bree er så utrolig glad i Butterflies, sangen til Tone Damli Aaberge. Han digger den :D:D Jeg derimot, må si meg veldig uenig... Jeg liker henne ikke... Hun er bare wannebe.. Men det er mitt synspunkt. Jeg har ikke noe imot at Bree synes at hun er søt og sjarmerende. Han er jo tross alt det motsatte kjønn :-P

Derivasjon av eksponentialfunksjoner.... det er et interssant tema...


Helgen var den beste av de beste. Jeg har aldri hatt det så kjekt. Miffe og jeg cruiset gjennom Oslo og møtte masse folk. Å være med verdens beste og søteste kjæreste av de alle gjorde at turen ble uforglemmelig. ^^ Jeg elsker deg vennen min. ^^ Savner deg alt. Grimstad om to uker! :D :)

Ingen kommentarer: