onsdag 23. september 2009

"Livet er herlig og solen skinner"

Vokabularet til vår kjære russiske medelev, Marina består av:
*du er feit som en julegris*
*ser på meg når jeg snakker til deg, Gjølsrud*
*Mora di er mann*
*Mora di er ei ku*
*Du er plommen i egget mitt*

Så hun har lært seg det man trenger for å overleve en dag i Norge =P I hvert fall en dag på Øytun. *du er dum* er noe hun kanskje må slutte å si, men det blir jo mye latter rundt det i hvertfall og hun kommer alltid med et smil.

Mye artig som skjer her oppe, men bloggskriving blir det lite av. motivasjonen er ikke så stor der at det gjør noe =P Skal prøve å bli flinkere.

Men en ting jeg kan si, strikking og hekling er det eneste det går i her =P Vi gjør relativt lite annet når vi har tid. Så holder på med votter og lue. Så satser på å bli ferdig til jul =P Blir nok ferdig i løpet av de neste ukene, går ikke sånn veldig raskt men blir bedre og bedre. Hekling må jeg lære meg, for det ser så stilig ut og virker nesten lettere enn strikking. Flere som tar bestilling på lue her oppe, sånn at du gir garn så strikker de. De har vel strikket ti - tolv luer hver så langt.

Bånski!

1 kommentar:

Sylvilel sa...

Nå har hun lært seg "voldtektsmann" også :p

Du får hekle deg votter en dag!
;)