lørdag 12. september 2009

1350

Aner egentlig ikke hva jeg skal skrive til verden, for jeg har vært lenge borte fra blogg og da vender man seg til å ikke skrive noe. Så inspirasjonen er lav og motivasjonen enda lavere. Men en blogg skal det bli! For det har jo skjedd utrolig mye kjekt og spennede her oppe, men det har nesten skjedd for mye til at jeg klarer å skrive alt ned i en blogg. Skal prøve. Si i fra hvis jeg ikke har fått med meg alt dere ønsker å vite. Husk det er bare å ringe meg så skal jeg svare =D =P

etter forrige oppdatering har jeg vært å sett på helleristninger og mye andre greier. Helleristningene var kjekt å se på. Vi begynte med de eldste og trasket til de nyere. I løpet av turen ble helleristninene rundere og rundere =P Dagen gikk egentlig mest til å være syk, men jeg kom meg gjennom den med masse paracet.





Om kvelden var det klar for elevkveld som stipendiatene hadde arrangert. "Flukten fra dyreskogen" var temaet. Så hele huset kledde seg opp i dyreklær (det vi fant) og marsjerte bort til gymsalen der det hele skjedde. I to timer var det et show med masse forskjellige innslag fra stippene. Pizza og brownies var servert underveis =D=D Det er så godt!!!

Denne uken har jeg vært på naturfoto tur og tatt mange bilder av fugler og slikt. Vi var på et sted nær nordkapp (jeg har sovet uten under åpen himmel på nesten det nordligste punkte i norge!!) Onsdagen og torsdagen var tur med guide og peak klassen. Vi gikk i syv og en halv time med ikke stort mer enn ti minutters pauser om gangen. Så det var ikke veldig lange pauser. Ganske tungt, men stolt over å ha klart å gjennomføre det!!






Ingen kommentarer: