søndag 23. august 2009

Øytun = Alta

Da har en uke gått, og masse har skjedd. Føler det skjer noe her hele tiden. Vi har møtt lærerene våre og hatt masse møter og timer med dem. I tillegg har vi vært på en tredagers tur og i dag har jeg endelig litt fri. Det er deilig. KJempe støl etter gårsdagens økt. Gikk med hunder i fem - seks timer. Var kjempe kjekt!!

Første inntrykket av Øytun er utrolig bra, og alle folkene her er hyggelige. Heldigvis er det ikke altfor mange av de som trener så ekstremt mye. Så det er flere på mitt nivå med kondisjon =P.

Savner Bergen og være hjemme, men skal nok klare de neste ukene. Kommer til å gå raskt for min del. Siden det er nye ting som skjer hele tiden og lærer nytt hele tiden. Men gleder meg sykt til å komme hjem til Miffen min og venner!!

Her er noen bilder som har blitt tatt siste uken =)












Ingen kommentarer: