søndag 2. august 2009

Motivasjon

Jeg vet egentlig ikke helt hva jeg skal skrive. Har ingen motivasjon til det. Men selvom føler jeg for å skrive en blogg. Dagene mine går med til lite. Jeg jobber, kommer hjem og lager mat, ser på tv, er på dataen, masse facebook og spiller spill på facebook. Går det an å gjøre mindre? Når jeg er med venner er det supert for da drikker vi kanskje kaffe og ler og har det moro. Men det er ikke hele tiden. Hjemme hos kjæresten min er det kjekt og, men det har blitt hverdagen min så det blir masse daffing der og. Det er kjekt, men jeg merker at jeg gleder meg til å gjøre noe i høst. Ikke bare sitte i ro, oppleve ting!!

Tok opp lån idag, et skritt videre til å bli voksen. Har ikke lyst til at mamma og pappa skal finansiere dette. Jeg vil heller ordne med det selv. Da føler jeg meg stor! Og er på vei til å bli den jeg ønsker å være, og ikke den alle andre rundt meg mener jeg skal være. Jeg har lyst til å bli en enda bedre person! Jeg blir lykkelig av småting, men blir lykkeligst med venner og familie. Det er alt jeg trenger. Penger er bare en nødvendighet som må til av og til. Trenger ikke å bruke det mer enn nødvendig.

Msn har blitt kjekt å bruke igjen, for det er så mange hyggelig folk pålogget fortiden. Så det blir kjekt å sitte å snakke med folk. Da blir ikke data bare en usosial greie men også litt sosialt.

På onsdag kommer til å bli en tung dag, farfars begravelse er da. Så det blir mye tårer, men vi kommer til å være mange som vil ta vare på hverandre. Det kommer også til å bli en flott dag, en dag for å minne en av de beste personene som har vært i livet mitt fram til nå. Om noen år kan vi se tilbake på all latteren og alle de morsomme stundene vi hadde sammen. Og ikke forbinne det med triste minner. Han var en flott person!





Er så utrolig glad i deg, farfar!

Ingen kommentarer: