lørdag 2. mai 2009

Venting er av og til kjekt

Det er snart midt på natten og her sitter jeg oppe fremdeles, ikke fordi jeg har lyst til å være oppe sent, men fordi jeg venter på en telefon fra Miffen min. Har tilbudt meg å hente han i byn i natt, når han ønsker. Jeg liker å gjøre tjenester for folk og spesielt han. Han er en så utrolig herlig kjæreste. Vi feiret halvt årsdagen vår på torsdag 30.april. Halv året har gått utrolig fort, og vi har hatt en kjempe herlig stund sammen. Forhåpentligvis kommer dette til å være leeenge. Han er den søteste og herligste jeg kjenner. Og JEG ELSKER HAN!!

Tusen takk for et flott halv år, Miffen! ^^


Men ja, sitte opp er greit i hvert fall når det finnes så mye rart å se på tv en lørdagsnatt. Letterman er vel det mest interessante programmet jeg har sett så langt i kveld. Hadde en kjekk stund med Grete rett før da. Vi så Hooligans og pratet masse!! Jeg er glad i mine venner!





Ingen kommentarer: