mandag 11. mai 2009

TV + SOFA + LABBER + TE = SYK...

Været er endelig bedre idag, og selvfølgelig blir jeg liggende inne på sofaen og være syk. TYPISK! Hvorfor? Jaja, kan ikke gjøre så mye med det. Klarer ikke russeknuten å være alle dagene på skolen i russetiden da :-P Vil heller bli frisk enn å bruke alle kreftene mine på å klare den knuten. Halspastiller hadde vært godt, får kjøpe det imorgen.

Fim= What happens in Vegas
Humør = Egentlig veldig bra
Vær = Sol og halvskyet
Plan = Bli Frisk!!

BIL i går var kjekt! Vi var mange som kjente hverandre som møttes for å se det. Det var über koselig. Det ble siste gang for min del dette året mest sannsynlig .Siden jeg reiser, og neste gang er på konfe dagen til Elisabeth. Men det har vært kjekt å gå på det dette halvåret! Gir en super slutt på helgen! Og å kjøre min kjære hjem etterpå, og få et stort kyss som takk. Helgen kan ikke bli bedre.

Salut!

Ingen kommentarer: