onsdag 22. april 2009

Litt forsinket

Nå har det gått altfor lang tid siden jeg har lagt opp bilder her og egentlig skrevet en blogg. Vi er ferdig med vår kjære opera the Two Fiddlers. Deilig. Og vi måtte jo ta bilder denne gangen og!! Ragazzi er forbi, og endelig har jeg ingenting jeg må gjøre gjennom uken. :D:D

Russetiden begynner om halvannen dag.. Det betyr eksamner om ikke altfor lenge. hjelp! Det er merkelig. I mange år har jeg gått å tenkt på at en dag blir jeg russ, og nå er faktisk dagen veldig nær. Og det betyr at jeg snart er ferdig på skolen og. Så skummelt. Men allikevel veldig deilig. Buksen er ferdig laget og klar til å brukes. De første timene skal den brukes på vrangene. Får se hvor behagelig det er :-P

Alta neste... Reise fra alle ett år. Men tror egentlig at de som er mine beste og ekte venner vil holde ut det og være der når jeg kommer hjem. Forventer ikke at alt skal gå tilbake som normalt, men at vi fremdeles er veldig gode venner.

Bilder!






Ingen kommentarer: